تاشکپره آدانا ترکیه


تاشکپره آدانا ترکیه

تاشکپره یک پل سنگی در آدانا است که در نزدیکی مسجد سابانجی ساخته شده است. تصویر این مسجد زیبایی پل سنگی آدانا ترکیه را چند برابر کرده است. این پل سنگی در طول تاریخ نام های مختلفی به خود برای میهمانان تور ترکیه خرداد 96 گرفته است که آخرین نام آن تاشکپره  است که بروی آن مانده. تاریخچه دقیقی در رابطه با ساخت این پل وجود ندارد اما گفته می شود که امپراتور هیتی هنگام سفر به سوریه آن را ساخته است. اما نوشته های اولیه نشان می دهد که در کتیبه یونان باستان در قسمت سنگ آثار موزه باستان شناسی آدانا اطلاعاتی در مورد ساخت و ساز آن یافت می شود. در این کتیبه گفته شده است که تاشکپره آدانا ترکیه در زمان سلطنت امپراتور رومی به دست معماری به نام Auxentiuss برای میهمانان تور ترکیه ساخته شده است و طی قرن ها مورد بازسازی نیز قرار گرفته است.در قسمت شمالی پل آثار هنری مانند شیر و ستاره هلالی وجود دارد. در حال حاضر طول این پل 310 متر و عرض آن 11/5 متر است و همچنین بر روی آن یک جاده قرار دارد که با قلوه سنگ هایی هموار گشته است. تاشکپره در کنار آدانا هیلتون است. مسافران تور ترکیه که قصد سفر به آدانا را دارند می توانند یک پیاده روی دل چسب و رضایت بخشی را در سرتاسر پل تجربه کنند  و با چند عکس زیبا سفر به یاد ماندنی را برای خود برای میهمانان تور ترکیه اردیبهشت 96 رقم بزنند.

 

تور ترکیه پل تاشکپره آدانا

موزه یخی استانبول


موزه یخی ترکیه استانبول

موزه یخی استانبول یکی از دیدنیهای بی نظیر و بسیار شگفت انگیز این شهر برای میهمانان تور ترکیه است که در تمام سال باز است. دیدن از این موزه برای مسافران تور ترکیه می تواند بسیار جالب و شگفت آور باشد. یخ های این موزه از کشور سردسیر سوئد و از رودخانه تورن این شهر و از مگاپول شهر استانبول ترکیه جمع آوری شده است که دمای آن پنج درجه زیر صفر میهمانان تور ترکیه خرداد 96 است. این موزه به شکل جالبی طراحی شده است که می توان از طراحی های جالب آن به کشتی های ویکینگ به طول هفت متر و یک خانه ویکینگی اشاره کرد. همچنین 34 هیکل جالب و دیدنی در این موزه طراحی شده میهمانان تور ترکیه اردیبهشت 96 است.و مسافران تور ترکیه اگر در فصل بهار به شهر زیبا و توریستی استانبول ترکیه سفر کنند می توانند با دیدن از موزه یخی این شهر لذت سرمای فصل زمستان و تجربه کردن قطب شمال را بچشند. همچنین گردشگران می توانند با عبور از تونل های زیبا و یخی این موزه چگونگی ورود ویکینگ ها به استانبول و یا به قول ویکینگ ها میکلاگارد را دریابند و وقایع ورود آن ها را بررسی کنند. همچنین مسافران تور ترکیه می توانند از نوشیدن نسکافه و آب میوه در ظرف های یخی باشد که در قسمتی از موزه زیر نوری زیبا و سحرانگیز به صورت رایگان در اختیار آن ها قرار میگیرد لذت ببرند. مساحت موزه یخی استانبول حدودا 1400 متر مربع است که برای دیدن از این موزه لباس های اسکیمویی به صورت رایگان در اختیار مسافران تور ترکیه و گردشگران قرار می گیرد. دیدن از این موزه یخی می تواند سفر شما گردشگران تور ترکیه را جالب تر و خاطره انگیزتر کند.

 

تور ترکیه موزه یخی استانبول

کریستال تراس سافرانبلو


کریستال تراس سافرانبلو

سافرانبلو از شهرهای قدیمی ترکیه می باشد  میهمانان تور ترکیه که هنور بافت قدیمی خود را حفظ کرده است و جالب است بدانید که تاکنون هزار و هشت اثر تاریخی در آن نیز به ثبت رسیده است. برخی از این آثار تاریخی عبارتند از: یک برج ساعت بسیار قدیمی , یک ساعت آفتابی , 8 چشمه تاریخی , 25 مسجد , 5 حمام ترکی , پل های تاریخی بسیار زیبا , قبرستان ها , 3 کاروانسرا و... .از مناظر طبیعی منطقه سافرانبلو می توان به پارک چاملیک اشاره کرد که دارای هامونی بی نظیری از  رنگ های طبیعت  میهمانان تور ترکیه اردیبهشت 96 می باشد که توجه گردشگران تور ترکیه را به خود جلب می کند. یونسکو این منطقه را به عنوان یکی از میراث های جهانی و منطقه  بین المللی فرهنگی مطرح کرده و آن را به ثبت رسانده است. کریستال تراس نیز در شهر سافرانبلو واقع  میهمانان تور ترکیه شده است.همانطور که از نامش پیداست این تراس دارای کف شیشه ای می باشد که بالای یک دره به نام توکاتلی قرار دارد. در واقع کف آن از سه لایه شیشه به ضخامت 3 سانتی متر ساخته شده است. این تراس 80 متر ارتفاع و 11 متر عرض دارد. این تراس توانایی تحمل 750 تن وزن را دارد و گردشگران تور ترکیه می توانند از روی این تراس به اعماق دره نگاه کنند. در حقیقت چهارصد نفر به صورت همزمان می توانند روی تراس بروند اما فقط 300 نفر آنها می توانند از منظره پیش رویشان لذت ببرند و اعماق دره را نظاره گر میهمانان تور ترکیه خرداد 96 باشند.

 

تور ترکیه کریستال تراس سافرانبلو

هتل سوییس استانبول ترکیه

  • هتل های استانبول ترکیه
  •  
  • هتل های خوب استانبول

هتل سوییس استانبول ترکیه

هتل سوییس یکی از هتل های 5 ستاره استانبول تور ترکیه است که در نزدیکی تنگه بسفر قرار دارد. هتل دارای موقعیت مکانی  بسیار خوبی بوده و به بسیاری از دیدنی های استانبول نزدیک است. هم چنین ایستگاه های حمل و نقل عمومی نیز در نزدیکی هتل قرار دارند. ساختمان هتل دارای دو قسمت شرقی و غربی بوده و دارای 550 اتاق است که منظره رو به تنگه بسفر و هم چنین پل زیبای بسفر را دارا تور ترکیه هستند. این اتاق ها برای شما مسافران تور ترکیه امکاناتی نظیر مینی بار،‌ تلویزیون، اینترنت و  سیستم تهویه مطبوع را به ارمغان برای میهمانان تور ترکیه اردیبهشت 96 می آورند. این هتل دارای امکانات تفریحی نیز هست که از جمله آن ها می توان به استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ و حمام ترکی اشاره کرد. هتل دارای هفت رستوران است که انواع غذاهای محلی و بین المللی را برای شما مسافران تور ترکیه سرو می کنند. هم چنین یک کافی شاپ بسیار زیبا در بام هتل قرار دارد که بسته به  فصل برای شما نوشیدنی و دسر سرو می کند. از دیگر امکانات هتل می توان به سالن بدنسازی، اتاق جلسات، باغ، آرایشگاه، فروشگاه، صرافی، سرویس نگهداری از کودکان و ... تور ترکیه خرداد 96 اشاره کرد.

 

هتل سوییس استانبول ترکیه

هتل پلاتدمیر استانبول ترکیه


  • هتل های ترکیه
  •  
  • هتل های استانبول ترکیه 

هتل پلاتدمیر استانبول ترکیه

هتل پلاتدمیر یکی از هتل های 3 ستاره شهر استانبول است که در منطقه فاتح این شهر و در نزدیکی جاذبه های تاریخی قرار گرفته است. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک تور ترکیه 17 کیلومتر بوده و هتل به شما مسافران تور ترکیه خدمات ترانسفر فرودگاهی ارائه می دهد. هتل دارای 455 اتاق است که شامل اتاق های استاندارد، دلوکس و سوئیت برای میهمانان تور ترکیه اردیبهشت 96 بوده و دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، تهویه مطبوع حمام و صندوق امانات هستند. رستوران هتل صبحانه را به صورت بوفه سرو می کند و در دیگر وعده های غذایی غذاهای مدیترانه ای، محلی، ایتالیایی، بین المللی و غذای مخصوص گیاهخواران را برای میهمانان تور ترکیه خرداد 96 سرو می کند. از دیگر امکانات هتل برای شما مسافران تور ترکیه می توان به اینترنت رایگان، کافی شاپ، خدمات تور، لاندری، خشکشویی، روم  سرویس و روزنامه برای میهمانان تور ترکیه شاره کرد.

 

هتل پلاتدمیر استانبول ترکیه