بازار پارس خلیج کیش


بازار پارس خلیج کیش

 

بازار پارس خلیج با نمایی از عناصر معماری ایرانی در زمینی به مساحت ۱۲٬۲۷۱ متر‌مربع، در یک طبقه، در شمال غربی جزیره و در منطقه‌ی بومی نشین سفین احداث و در سال ۱۳۷۰ به بهره برداری رسید. قیمت مناسب و تنوع کالاها و همچنین وجود یک مرکز تلفن از راه دور سبب شده که با وجود دوری بازار پارس خلیج از قسمت سیاحتی جزیره، مورد استقبال مسافران تور کیش هتل داریوش تعطیلات شهریور 96 قرار گیرد.بازار پارس خلیج کیش در فاصله کمی دورتر از شهر جنب بازار عربهای کیش و نزدیک سواحل پارک و اسکله میرمهنا قرار دارد.

 

 

آکواریوم کیش


آکواریوم کیش

 

آکواریوم کیش یکی از مجموعه های بی نظیری است که در انواع مختلفی از آبزیان وجود دارد . در بخشی از این آکواریوم انواع ماهی های آب های شور و شیرین و در بخشی دیگر تعدادی از خزندگان مانند مارها و تمساح ها و ... به چشم می خورند . در این آکواریوم بیش از هفتاد نوع ماهی تزئینی نیز وجود دارد . بخش علمی این مجموعه شامل حیوانات تاکسی درمی شده و دیرینه شناسی می باشد .

آکواریوم کیش

آکواریوم کیش

گردشگران  تور کیش هتل داریوش تعطیلات شهریور 96 می توانند برای بازدید از این آکواریوم زیبا به ساختمان کانون هنر در مرکز جزیره مراجعه کنند .

تور کیش هتل داریوش تیر 96

موزه و نماد کیش


موزه و نماد کیش

 

این نماد یک سازه بتونی به طول 50 متر است که به شکل دو صدف و مرواریدی در میان آن طراحی شده است و در پایین آن یک موزه به وسعت 3500 متر مربع ساخته خواهد شد که شامل 4 سالن گالری ، آمفی تئاتر ، بخش اداری ، کافی شاپ و کارگاه آموزشی است .

موزه و نماد کیش

در اطراف نماد کیش نیز یک پیست دوچرخه سواری ایجاد شده است . این نماد در ساحل غربی جزیره حدفاصل کشتی یونانی و کلبه هور  قرار دارد .

تور کیش هتل داریوش مرداد 96

هتل سالار کیش


هتل سالار کیش

 

 

هتل سالار کیش

هتل سالار کیش یک هتل دو ستاره است که در کنار هتل داریوش و ساحل مرجانی جزیره زیبای کیش قرار دارد. هتل سالار کیش در کنار بازار ونوس است و مسافران تور کیش به راحتی می توانند در این بازار به خرید بپردازند و نزدیکی این هتل به اسکله تفریحی و سوپرمارکت نیز از ویزگی های دیگر این هتل است. این هتل از تعدادی سوئیت یک ، دو و سه خوابه مبله تشکیل شده که دارای امکاناتی نظیر تلویزیون ال سی دی ، کولر گازی ، ماشین لباسشویی و اجاق گاز برای پخت و پز می باشد. فاصله این هتل تا دریا 20 دقیقه می باشد.

امکانات هتل سالار کیش:

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، کافی شاپ.

قیمت هتل داریوش کیش

 

هتل سالار کیش

 

هتل سالار کیش

 

هتل دیدار کیش


هتل دیدار کیش

هتل دیدار کیش اخیرا بازسازی شده و موجب بالا رفتن کیفیت و امکانات هتل دیدار کیش شده است . از هتل دیدار کیش تا ساحل کیش و مسجد جامع جزیره کیش فاصله کمی دارد که باعث شده فضایی دلنشین و آرام و مناسب برای اقامت خانوادگی در جزیره زیبای کیش ایجاد  شود. هتل دیدار کیش به حمل و نقل شهری نزدیک می باشد و باعث جذب مشتریان و گردشگران با موقعیت بسیار عالی جغرافیایی هتل دیدار کیش شده است. در هتل دیدار کیش اینترنت به صورت وایرلس می باشد. اتاقهای هتل بسیار تمییز است و کارمندان هتل دیدار کیش رفتار خیلی محترمانه ای با مسافران و میهمانان تور کیش دارند و در تلاش اند تا اقامتی به یاد ماندنی را مسافران تور کیش تجربه نمایند.

آدرس هتل دیدار کیش : خیابان میر مهنا , بلوار خاتم الانبیاء

تور کیش هتل داریوش تابستان 96

تور کیش هتل داریوش تعطیلات تابستان 96